به گزارش خبرواقعی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران آخرین وضعیت ویزای ملی پوشان را تشریح کرد. مهدی محمدنبی گفت: امروز به فیفا ایمیل زدیم و از آنها خواستیم بگویند ویزاها چه روزی صادر میشود. ما به ویزای «مولتی» مکزیک و آمریکا نیاز داریم. آخرین پاسخ این بود که فرایند اداری کار احتمالاً این هفته انجام میشود. کمپ […]
به گزارش خبرواقعی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران آخرین وضعیت ویزای ملی پوشان را تشریح کرد. مهدی محمدنبی گفت: امروز به فیفا ایمیل زدیم و از آنها خواستیم بگویند ویزاها چه روزی صادر میشود. ما به ویزای «مولتی» مکزیک و آمریکا نیاز داریم. آخرین پاسخ این بود که فرایند اداری کار احتمالاً این هفته انجام میشود.
کمپ تیخوانا پذیرفته شد؛ اعزام هفته آینده
فیفا کمپ را پیشنهاد کرد، ما پذیرفتیم
محمدنبی در مورد تغییر کمپ تیم ملی گفت: «فیفا کمپ تیخوانا را پیشنهاد کرد و ما هم عضوی از این نهاد هستیم. فیفا باید به شما بگوید چه اتفاقی افتاده است. اتفاق خاصی نیفتاده و ما این کمپ را پذیرفتیم. تیم ملی آماده است و هفته آینده به تیخوانای مکزیک اعزام میشود.» بنابراین، ویزای ملی پوشان تنها مانع باقیمانده برای حضور منظم در اردو است.
پاسخ مدیر تیم ملی به سؤال درباره عدالت
خبرنگاری از محمدنبی پرسید: «با توجه به فشارهای وارده بر تیم ملی، این شرایط را برای ایران عادلانه میدانید؟» او پاسخ داد: «همه رسانههای گروهی میدانند که شرایطمان عادلانه است یا خیر. افکار عمومی در ایران و سایر کشورها به تیم ملی ایران علاقه بسیار خوبی پیدا کردهاند و مشخصاً این شرایط عادلانه نیست. از این وضعیت متعجب هستیم.» در واقع، ویزای ملی پوشان به یک مسئله فراتر از ورزش تبدیل شده است.
تلاش برای حفظ تمرکز بازیکنان
امیدواری برای حل سریع مشکل
محمدنبی خاطرنشان کرد: «امیدوارم این مسئله هر چه زودتر حل شود. تمرکز بازیکنان روی تمرینات و اجرای دستورات سرمربی تیم ملی معطوف شده است. تلاش کردیم تمرکز بازیکنان بیجهت به سمت این مشکلات نرود و باید این نگرانیها را حل کنیم.» بنابراین، ویزای ملی پوشان در حالی که کادر فنی سعی دارد جو آرامی را حفظ کند، همچنان یک ابهام جدی است.