چهارشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7954 |
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1405 - 6:58 |
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرواقعی، به دنبال حملات موشکی سپاه به بحرین و کویت، آژیرهای خطر در این دو کشور حاشیه خلیج فارس به صدا درآمد. خبرنگار الجزیره از فعال شدن آژیرهای خطر در کویت خبر داد. همزمان، ارتش کویت اعلام کرده که در حال پاسخ به حملات موشکی و پهپادی است. منابع خبری می‌گویند هواپیماهایی که به سمت کویت […]

به گزارش خبرواقعی، به دنبال حملات موشکی سپاه به بحرین و کویت، آژیرهای خطر در این دو کشور حاشیه خلیج فارس به صدا درآمد. خبرنگار الجزیره از فعال شدن آژیرهای خطر در کویت خبر داد. همزمان، ارتش کویت اعلام کرده که در حال پاسخ به حملات موشکی و پهپادی است. منابع خبری می‌گویند هواپیماهایی که به سمت کویت در حال پرواز بودند، مقصد خود را به نقاط دیگر تغییر داده‌اند.

فعال شدن آژیرهای خطر در کویت و بحرین

انفجارهای شدید در کویت؛ ارتش: ناشی از رهگیری حملات بود

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در کویت خبر داده‌اند. همزمان، اخباری درباره حمله به بحرین نیز گزارش شده است. پایگاه خبری «نایا» گزارش داده که دو انفجار قوی در کویت در نتیجه حملات راکتی و پهپادی رخ داده است. منابع خبری همچنین گزارش دادند که همزمان با فعال شدن آژیرهای هشدار، انفجارهای شدیدی کویت را لرزانده است. ارتش کویت مدعی شده، صداهای انفجاری که شب هنگام شنیده شد، ناشی از رهگیری حملات موشکی سپاه توسط پدافند هوایی این کشور بوده است.

موج دوم حملات؛ پدافند هوایی کویت فعال شد

در پی موج دوم حملات موشکی سپاه به کویت، آژیرهای خطر در این کشور دوباره فعال شدند. ارتش کویت از فعال شدن پدافند هوایی برای رهگیری این حمله‌ها خبر داد.

بحرین؛ پایگاه ناوگان پنجم آمریکا زیر آتش

وزارت کشور بحرین: شهروندان به مکان امن بروند

رسانه‌های منطقه از فعال شدن آژیرهای هشدار در بحرین خبر می‌دهند. به گزارش شبکه الجزیره، وزارت کشور بحرین از شهروندان و اتباع خارجی مقیم خواسته است تا به نزدیک‌ترین محل امن بروند. برخی رسانه‌ها نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در پایگاه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین خبر می‌دهند. هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه گزارش نشده است.

بیانیه سپاه؛ پاسخ به تجاوز آمریکا به سیریک و قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال تجاوز ارتش کودک‌کش و تروریستی آمریکا به سیریک و جزیره قشم، پایگاه‌های دشمن در منطقه مورد اصابت موشک‌های هوافضا قرار گرفتند. این بیانیه تأکید کرد که حملات موشکی سپاه در راستای دفاع از تمامیت ارضی ایران صورت گرفته است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری خبرواقعی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید